Ojojoj

Har hänt så mycket de senaste dagarna så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Måndag: AIK spelade match och de vann faktiskt. Jag jobbade och såg matchen på TV men det var lika spännande det. Stod i baren och hoppade och småskrek vid de missade straffarna. Tyckte det var skönt att AIK:s nya målvakt gjorde några räddningar och bara släppte in målet som var på straff, hade kanske känts tungt för honom annars. Efter jobbet hämtade Oscar upp mig och vi somnade väl i samma sekund som vi kom innanför dörren.

Igår var det bara att gå upp tidigt, hade läkarbesök klockan 10 och det gick jättebra, mer om det sen dock. Efter det blev det lunch med Oscar på PampasMarina, mycket trevligt och efter det spelade jag och min far lite golf. Första rundan för året brukar sällan gå så bra men igår gick det ändå helt ok. Tänkte åka ut till golfklubben och träna lite idag, känns som att det kan behövas. Hur som helst, efter golf var det jobb. Frågetävling som var väldigt uppskattad och det är ju roligt. Hade lite blandade frågor, både kluriga och smålätta. Efter jobbet åkte jag hem till mor och far och åt sushi, ett perfekt avslut på dagen. Oscar kom och hämtade mig vid halv elva och då stod ögonen i kors.

Nu är det dags för dusch, packa väska till Jesse som ska vara borta över helgen, jaga upp Oscar som ligger och sover och bjuda med honom på lunch. De sa att det skulle bli regn idag men jag tycker det ser soligt ut.


Han är så söt när han sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback