Jag känner mig gammal

Träffade ju Simone igår och vi fikade på gärdet innan jag lämnade bilen till min man och vi åkte in till stan. Väldigt mysigt. Det blåste lite men sånt överlever man ju. Simone hade packat ner en massa godsaker från hennes jobb, en perfekt picnic.

Inne i stan mötte vi upp Mimmi som fyllde år. Vi strosade runt och kollade på körsbärsträden i Kungsträdgården och kollade in nya MOOD-gallerian innan vi åkte till Söder. Det blev Hellströms och en heldel alkoholfria öl innan jag klockan 22 bestämde mig för att åka hem.

Det är märkligt hur mycket högre ljudvolym det är när man är nykter. Kände mig gammal och tråkig som ville hem, men samtidigt kändes det skönt. Aldrig tidigare har jag njutit så mycket av att lägga mig på soffan och titta på TV.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback