Hemmakväll

Efter en mysig dag ligger jag nerbäddad på soffan. Blev lunch med Jonnie och Oscar på kinarestaurangen, inte lika bra mat som förr men fortfarande helt ok. Sällskapet är ju det viktigaste och det är alltid kul att umgås med Jonnie. Oscar också för den delen men honom ser jag ju varje dag i princip.

Hade frågesporten på eftermiddagen, det körde ihop sig lite så Jesse fick följa med till jobbet men det gick bra. Han skötte sig exemplariskt som alltid. Nästan. Middag och glass fick han också så det var perfekt. På bottenvåningen på jobbet har vi dart-tavlor så där nere var han och kastade pil också. Hans klasskompis hade kalas idag och det kunde han inte vara med på då det körde ihop sig för oss. Jag fick dåligt samvete för att han var tvungen att vara med mig, men när jag frågade om han hade haft lite trevligt svarade han att han hade haft jätte trevligt och det var ju tur det.

Nu är det dags för lite mer mat och sen en dusch och raka benen. De är stickiga och det är otrevligt. Idag ska jag nog unna mig en ansiktsmask också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback