Hänger med mig själv

Efter en trevlig lunch med Oscar på "Systrarna på torget" fick jag skjutsa honom till jobbet eftersom jag skulle ha bilen. Tycker att det är lite obehagligt att köra inne i stan för jag är så ovan. Även fast jag haft körkort i över 3-år hittar jag inte så bra inne i stan och då blir jag lite osäker. Speciellt på vilken fil jag ska ligga i, sånt tycker jag är jätte jobbigt.

Efter att ha lämnat Oscar på Gärdet åkte jag ut till golfklubben så nu sitter jag här och hänger med mig själv i solen. Slog en hink och puttade lite först, kände att jag behövde lite träning, sen blev det chokladboll och läsk för att kompensera träningen.

Nu ska jag hänga med Simone. En ypperligt bra dag det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback