Far åt fanders morgonstund med guld i mun...

Jobbade igår, var hemma ca 02, spelade monopol tills klockan var halv fem på morgonen, somnade strax efter fem och sen vaknar man nio. Det är inte riktigt OK faktiskt. När jag får och vill sova ut så vaknar jag tidigt. Orättvist. Inte går det att somna om heller, solen skiner ju och jag är helt toktäppt i näsan av pollen. Ingen bra kombo för djupsömn direkt.

Får titta på nyhetsmorgon tills Oscar behagar vakna. Idag är vi lediga tillsammans och det är guld värt!


Sover som alltid med min nalle som huvudkudde. Har gjort det i 25-år och kommer nog alltid göra det. Hoppas att min lilla bebis får ett gossedjur som det blir lika fäst vid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback