1 maj

För några år sedan hade jag sprungit runt på stan idag i mina hiphop byxor och druckit öl. Jag hade varit sådär lagom rebellisk och gått på reclaim the city. Finns det fortfarande kvar förresten? Nu sitter jag i Sandviken istället, nyss ätit frukost efter att ha sovit 11 timmar i sträck. Inget party här inte. Ingen fylla utan bara en massa god mat som Oscar lagar.

Igår var vi och hälsade på min lilla mormor och efter den bilturen på 40 mil var jag helt slut. Åt en snabb middag, eldade lite på gården och sen var det bara att gå och lägga sig.

Idag är det fint väder så idag ska jag försöka njuta av solen och känna mig helt ledig. Imorgon åker vi hem och det har jag inte alls någon lust med.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback