Vi är med bil!

Jag och Oscar har pratat om att skaffa bil den senaste tiden, det har känts mer och mer nödvändigt då Oscar jobbar långa pass på andra sidan stan och jag är väldigt bekväm av mig. Idag på vår lediga dag tillsammans åkte vi ut till KIA i Södertälje. Vi skulle bara kolla lite men det slutade ju såklart med att vi blev bilägare.

Bilen är superfin! Det enda vi sa att vi inte var intresserade av var en kombi. Vi köpte en kombi. Men den är jäkligt fräsch! Silvrig, automat, snygg. Den kommer om någon vecka så då visar jag bild. Kan knappt bärga mig!

Måste säga att jag känner mig väldigt vuxen just nu. Äger en lägenhet, förlovad, låtsasmamma, hundägare och nu också bilägare. Det har hänt ganska mycket de senaste tre åren.


Lyckades ju krossa min display på telefonen så bilderna blir inte riktigt som de ska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback