Uppe med tuppen

Vaknade åtta imorse och kände att det var lika bra att gå upp. Det är ju näst intill omöjligt att ligga kvar i sängen och sova när det är soligt ute, jag vill bara upp då. Satte mig med Oscars teoriböcker och fortsatte skriva små förklaringar till honom. Är klar med hela boken nu så vi får se om det går bättre för honom nu när han gör testproverna.
 
Skulle egentligen varit ledig idag men han som skulle jobba messade imorse och kollade om jag kunde ta hans pass. Lika bra, idag är sista dagen på löneperioden och mina timmar den här månaden var inte allt för imponerande. Tyvärr. Jag är ledig imorgon istället och då ska jag och Oscar på möte, så jag vet inte om det är så mycket till ledighet egentligen.
 
En dusch nu och sen en lunch innan det är dags att jobba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback