Sista arbetsdagen

Idag är sista arbetsdagen den här påsken. Gårdagen var ju inte så mycket att hänga i granen så jag undrar hur den här dagen kommer att arta sig. Känner mig inte sådär jätte laddad då jag fått på tok förlite sömn den här helgen. Har inte känt att jag har kunnat slappna av så då har jag vaknat jätte tidigt på morgonen och sen inte kunnat somna om. Riktigt jobbigt. Har ju skurit ner på kaffet också och det hjälper ju inte direkt då man känner sig som ett levande lik utan de där fyra kopparna på morgonen.

Nu blir det frukost och lite TV-tittande innan det är dags att gå upp och jobba. Jag sköter öppning och stägning idag så det blir en ganska lång dag. Speciellt om det är lite att göra. Blir det mycket att göra blir det en stressig dag istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback