Sådär fruktansvärt trött

Usch, känner mig helt sänkt. Åkte förbi gamla jobbet och hälsade på. Passade på att hämta hem två stolar som jag hade ståendes där sen jag slutade, för snart 3-år sedan. Tyvärr hade jag en resväska ståendes där också men den var försvunnen. Lite tråkigt, men jag får ju skylla mig själv som inte hämtat den tidigare. Hur som helst fick jag i mig en massa god mat och fick mig några pratstunder med de som jobbar i huset. En trevlig ledig egendag.

Hade tänkt att hälsa på Simone i Lunda men hon jobbade tydligen inne i stan idag så det blev ingenting med det. Sen övervägde jag att gå på bio men det gick inga bra filmer här i Solna och stan känns alldeles för avlägset just nu. Får ta och masa mig ner till konsum, köpa lite mat och micropop och kura ihop mig på soffan i min ensamhet istället. Usch vad jag saknar Oscar idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback