Så nöjd så nöjd

Hemma igen efter trippen in till stan. Jag har varit hemma ganska länge mem jag har fixat och donat här hemma. Passade på att köpa lite saker till hemmet när jag ändå var inne i stan. Fick med mig en ny badrumsmatta, tvålpump, duschylla, tandborstställ, gardin, ljuslykta och rökelser. Tycker om att piffa upp det här hemma.

Det var jätte kul att träffa Simone och Jennifer igen. Vi gick och åt och pratade
strunt. Det är skönt med såna vänner som man inte har träffat på 100-år, men det känns som att man sett varje dag när man väl ses. Det är inte stelt och opersonligt som det lätt kan bli annars.

Nu kommer Oscar snart hem och jag ligger på soffan och väntar. Anledningen till att jag ligger här och väntar och inte i sängen är för att Oscar ska se hur fint jag gjort. Satt upp nya gardiner, kopplat in skrivare, städat, tänt ljus och donat. Känner mig riktigt nöjd med mina bedrifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback