På tåget

Sitter på tåget mot Borlänge. Blev lite stressigt imorse när jag skulle iväg, blev tvungen att ta en taxi förbi mina föräldrar och hämta en massa papper som de skulle ha innan jag kunde åka in till Centralen. Lite humor är det ju, enda gången jag är i god tid och känner mig lugn, ja då förstör mina föräldrar det.

Har hunnit läsa ut SvD, lite vuxen poäng faktiskt. Ätit en väldigt tidig lunch har jag också gjort samt lyssnat på "let her go" på repeat i typ 45min. Hann göra ett karriärstest också, jag ska tydligen jobba med människor.

Fick låna Oscars iPad och han har en bild på mig som bakgrund. Känns ju inte alls egotrippat när jag har den. Killen bredvid kollade lite konstigt, eller så var det jag som inbillade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback