Onsdag mitt i veckan

Oscar har åkt till jobbet och jag tvättar och försöker hitta på frågor till frågesporten på jobbet. Det börjar bli sjukt svårt nu, sen är jag ju tidsoptimist också och gör det mesta i sista sekunden. Började med frågorna igår men hann inte klart så då får jg ju helt enkelt sitta med resten idag.
 
Nu börjar jag se hur tvätthögarna krymper och det är jäkligt skönt. Mitt mål är att allting ska vara borta i början av nästa vecka. Sen är det bara att sätta igång och rensa garderoberna. Har så otroligt mycket kläder som jag aldrig använder och aldrig kommer att använda heller. Jag avskyr dock att slänga saker, men men, jag har väl inget val egentligen. Lådorna svämmaröver och garderoben håller på att brakasamman. Det tråkiga är ju bara att alla kläder i princip ser likadana ut. Vi pratade om det igår när vi var ute på stan, man vill så gärna köpa annorlunda kläder mot de man har men det slutar oftast med att man kommer hem med i princip likadana saker som man har i garderoben. Lite tråkigt.
 
Det känns som att det är lika bra att få alla frågorna överstökade så jag kan ta en lång dusch i mitt piffade badrum sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback