Kvalitetstid

Vaknade klockan 6 av att Oscars klocka ringde och solen bländade mig, efter det kunde jag inte somna om. Idag hade varit en bra dag att få sova ut på men så blev det ju inte. Låg kvar i sängen och tittade på TV, men vid nio var jag på tok för rastlös så då gick jag upp och gjorde våfflor till mig och Jesse. Perfekt frukost.

Lyckligare kille än Jesse får man leta efter idag. Han är så stolt över sin nya TV, sådär genuint lycklig. Han berättade stolt hur han lärt sig hur kontrollerna fungerade utan att behöva fråga mig eller Oscar. Han var till och med jätte noga med att stänga av den, han sa att det var viktigt att ta hand om sin egen TV.

Oscar och Jesse har åkt för att jobba lite innan de ska på familjepåskmiddag hos farmor/svärmor. Jag får kvalitetstid hemma så jag tänkte försöka hinna locka håret och fixa naglarna, sånt jag aldrig riktigt har tid med annars. Måste försöka hitta ett gult linne som jag kan ha under jobbskjortan, lite påskig måste man ju vara.

.
Påsksnygg och fixad i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback