Jag kan om jag vill

Har aldrig riktigt varit någon matlagare, alltid sett till så att andra lagat mat åt mig. Jag trodde ju att jag drog högsta vinsten när jag blev tillsammans med min fästman, han är kock, men tji fick jag. Den enda mat som lagats i det här hemmet, fram tills nu i veckan, är köttbullar och spagetti. Vi går alltid ut och äter i vanliga fall.

Jag har nu börjat mitt nya liv då det helt enkelt var dags för lite förändring. Nu mera lagar vi mat i det här hemmet och då menar jag ordentlig mat, inte felixköttbullar. Inte mer än 1 gång i veckan iaf.

Ikväll bjöd jag på kycklinggryta med ris. Enligt mig var det väldigt gott. Nu är det bara jag och Jesse 7-år som är hemma och han är väl inte så överdrivet exalterad över mat som han aldrig sett förr. Åt gjorde han iaf och det är lika bra att han vänjer sig vid ordentligt lagad mat hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback