Igår var det fotboll

Katastrof match men bra med gäster på jobbet. Fick springa lite och det känns i fötterna idag. Känner mig sådär lagom mörbultad. Idag får det gärna bli lite lugnare, men det lär väl bli tvärpåsättning med min tur.

Igår kom det en gäst som är så fruktansvärt lik mitt ex. Jätte jobbigt. Första gången han kom in var jag helt säker på att det var mitt ex så jag gömde mig bakom bardisken. Jag vet inte varför jag gömde mig där, jag fick panik utan att egentligen ha någon anledning. Hur som helst kom han in igår och det är jävligt jobbigt att servera och prata med honom, känns precis som att serva mitt ex, ingen höjdare.

Fick reda på att jag jobbar hela nästa helg, hela påskhelgen, inte heller någon höjdare. Oscar är ju självklart ledig och det är familjemiddag, men men, någon måste ju hålla ställningarna på jobbet och den här helgen blev det jag. Har aldrig känt något behov utav att ha ett vanligt 8-17 jobb men nu börjar det kännas ganska lockande. Nu har jag ju en familj och då vill jag spendera högtider och familjedagar med just min familj, inte servera öl till stammisar som bara är där under happy hour och går sen.


Eftersom det var fotboll jobbade vi i fotbollströjor igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback