Idag är jag en lycklig tjej

Känner mig på väldans bra humör idag. Solen skiner, vi har köpt bil och idag ska jag träffa bästa Simone och Jennifer. Har inte sett dem på år och dar så det ska bli riktigt trevligt. Oscar jobbar kväll och jag överlät ansvaret för Jesse på mina föräldrar. Tycker att jag är förtjänt av en kväll med vänner, det var ca 1 år sedan jag träffade Simone och Jennifer utan att det var jobbrelaterat eller tillsammans med Jesse eller Oscar.

Ska försöka ta mig samman och gå upp från soffan snart. Mitt hår har varit fruktansvärt bångstyrigt och jobbigt på senaste så jag måste försöka få någon ordning på det. Funderar på att klippa egen lugg, tycker det känns så platt och fantasilöst just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback