Hemma igen

Sådär, då var man hemma i Solna igen. En snabbtur fram och tillbaka till min lilla mormor. Det var mysigt att träffa henne igen, stål-mormor. 92-år i år och helt klar i huvudet. Alltid roligt att ha diskussioner med henne, hon skräder inte orden om man säger så. Vi har diskussioner om allt från radiosport till hororna på redlight district. Det är lite häftigt faktiskt.

En ny myströja och nya mysstrumpor har jag fått idag också av min kära mor, så nu ligger jag på soffan och är mysig. Imorgon är första dagen på en lång arbetshelg, känner mig inte allt för taggad då jag hellre firat påsk med familjen, men men. Vi hoppas att helgen går undan och att det blir bra dricks så är allting jätte bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback