Han klarade det

Min älskade klarade uppkörningen i förrgår så nu har han körkort och jag har en chaufför. För att fira hans framgång åkte vi in till Söder för att äta middag, på så sätt fick han ju lite körvana inne i stan också. Tyvärr var det fullt på restaurangen vi skulle äta på, "Happy India" - fenomenalt indiskt ställe. Vi hamnade på en annan indier i närheten, inte lika bra men det funkade.



Igår var jag och tränade och sen blev det lunch med Oscar och vår vän Greken. Hittade ett kontokort i en parkeringsautomat och gjorde en god gärning och ringde kortinnehavaren. Hon blev lycklig när hon fick tillbaka det och det förstår jag. Sen blev det en snabbvända till jobbet i vanlig ordning på onsdagar. En vanlig onsdag med andra ord.

Oscar fick åka in till jobbet lite akut nu på morgonen och Jesse sov hos mina föräldrar så jag är ensam hemma och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Har inget jobb idag och Jesse sover hos mina föräldrar inatt också så jag har en dag för mig själv. Känns väldigt annorlunda...



Kommentarer
basebollivet.blogg.se säger:

Åh vad roligt, ett stort grattis till din gubbe :) Well done "

2013-03-21 | 14:45:45
Bloggadress: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback