Bandy bandy

SAIK gick vidare till final igår och ingen är nog lyckligare än jag. Eller jo, det finns nog de som är det, men ni fattar. Idag köpte jag biljetter så på söndag går jag och mina föräldrar på finalen på Friends. Oscar måste tyvärr jobba. Egentligen skulle jag också ha jobbat, vi har en catering då, men han tar hand om den själv. Han är fin min man. Han hejjar på Bajen så det hade ju varit roligt om vi hade kunnat gå tillsammans, men men. Han får lyssna på radio medan han lagar maten. Det är bra att vi hejjar på olika lag, då blir det lite mer fight.
 
I övrigt var jag och tränade igår, det resulterade i att jag nu har träningsvärk i hela kroppen. Riktigt jobbigt. Överväger att gå dit imorgon också och träna bort träningsvärken.
 
Nu ska jag hjälpa min man med körkortsteorin. Eller rättare sagt, jag ska skriva stödord till honom medan han spelar "fifa13". Kom inte och säg att jag inte är en grymt bra flickvän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback