Å - to the - NGEST

Usch, fick hem papper från ifrån vår hyresgästförening. Jäkla skojare, nu höjer de hyran igen. Helt galet. Vi betalar nästan 10.000:-/månaden för en lägenhet som i ärlighetens namn inte är så jäkla special. Måste hitta någonting nytt men det är inte så enkelt som man kan tro. Jag är ganska kräsen och vill bo kvar här i Solna, fast inte vart som helst i Solna utan det ska vara i de området som jag bor i nu på ett ungefär. Inte det enklaste att hitta faktiskt. Mycket irriterande. Får sätta mig ner med Oscar någon dag när vi båda är lediga och gå igenom lägenheter på allvar. Hiss måste det finnas, gärna balkong och mer än gärna två toaletter. Sen ska det vara ljust och luftigt och om det finns en öppenspis är det ett stort plus. Nej, jag är inte kräsen jag inte.
 
Har för övrigt klarat av rätt mycket idag. Varit och tränat på morgonen, var hos tandläkaren emd Jesse på eftermiddagen, shoppade lite kläder till Jesse inne i stan och tog en tidig middag på donken efter det. Fikade hemma hos mor och far och sen har jag hunnit städa lägenheten och tvättat två maskiner. Känns ganska skönt faktiskt. Nu är det dags att sortera strumpor och det är ju typ det tråkigaste som finns!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback