Värken från helvettet

Efter en grymt tung jobbhelg ligger jag tvärdäckad på soffan och självdör. Har ont i hela kroppen och mår tokilla. Ryggen värker som aldrig förr och fötterna är galet svullna. Har hämtat hem min mammas fotbad så risken att jag unnar mig ett bad ikväll är ganska stor.

Ikväll rör jag mig inte ur soffan, imorgon är det tyvärr en massa ärenden som måste uträttas och jag har en läkartid och ska ta en massa blodprover. Känner mig inte alls taggad inför det då jag är rädd för blod.


Från uppvärmningen inför AIK-matchen igår. En massa medelåldersmän och gubbar som åt tacobuffe och drack öl. Sen var det ett band som uppträdde också så det var trevligt. Jag jobbade i matchtröja med mitt namn på så när alla drog till matchen kunde alla mitt namn. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback