Lyxfrukost för mig själv

Gick upp alldeles för sent, jämfört med planerat och slängde ihop en lyxfrukost till mig själv. Oscar fick åka in tidigare än planerat till jobbet så då fick jag en ensam förmiddag, det betyder att jag kan titta på "hem till gården" i lugn och ro.

Igår skulle jag ta lite blodprover och fick med mig Jenny som moraliskt stöd. Självklart så hade de ju givit mig fel info när jag var där sist så det gick inte alls att lämna prover den tiden jag var där. Fick snällt vända i dörren. Jäkligt irriterande, speciellt då jag är så jäkla nervös inför läkarbesök. Tröstade mig med att köpa lite nya toppar och tajts istället. Laddade upp mentalt för att gå idag, men då råkade Oscar få med sig papperen jag behöver för att gå dit till sitt jobb så då går det inte. Får spendera förmiddagen på soffan istället och förbereda mig inför quizen jag håller i på jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback