Inga 237 miljoner, men 2000:- är ju kul det också

Visst, vi fick inte 237 miljoner i lottovinst. Tyvärr. Men ena systemet som jag är med på på jobbet gick in, 7 rätt på V75:an. Igår gav 7 rätt 38000:- och det var 10 andelar, så 3800:- per andel alltså. Jag och Pia brukar dela på 1 andel, det var så längesen vi vann nu så vi tycker det är lika bra att dela. 200:- varje vecka för trav blir dyrt, speciellt om man är med i ytterligare system och även allt annat som man kan spela på.

Hur som helst vann jag och Pia alltså 1900:- var så nu ska min älskade få den där jackan som han ville ha. Det får han i present för att han är han.

Jobbet var, förutom vinsten igår, en pärs. Förkylningen gjorde sig väldigt påmind så det var väl ingen höjdare direkt. När jag trodde att det fanns ett ljus och jag kunde hoppa av tidigare för att det var så lugnt, då vällde det in människor så det var bara att glömma tidigare hemgång. Jag åkte hem klockan 02.00. Tack för den.

Idag ska balkongerna städas ur och Oscars kompis kommer och hjälper oss så det blir trevligt. Sen blir det nog en vanlig familjehemmakväll med allt vad det tillhör.


När min lilla hund fortfarande var liten och lurvig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback