Idag är en bättre dag än igår.

Gårdagen blev bättre än den började. Det var en seg dag med alldeles för lite gäster, men jag fick mig några skratt när min kollega berättade en massa anekdoter. Herregud vad han har gjort mycket sjuka saker, man känner sig ganska ointressant i jämförelse faktiskt.

Efter jobbet kom jag hem till en man som gjort mat och tänt ljus. Sånt gör mig lycklig. Så kollade vi på film och åt, en perfekt avslutning på en halvjobbig helg.

Idag har det storhandlats med min far och sen blev det middag och bullbak med Jesse. Nu väntar vi på att bullarna ska jäsa klart så vi kan få in dem i ugnen. Jesse får helt enkelt vara vaken lite längre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback