Finbesök

Har finbesök här hemma, Jenny och Ida-Louise. Båda två ligger utslagna på min soffa, det tar på krafterna att vara ensamstående småbarnsmamma så jag låter dem sova. Vi har ätit thaimat och kollat ointressanta tv-program. Lillskruttan fick en skrikattack och skrek i 1 timme också, Jenny blev helt förstörd då hon aldrig varit med om det tidigare. Jag förklarade att "vanliga barn" skriker sådär mest hela tiden, hon insåg då att hon ju faktiskt har en väldigt lugn trollunge.
 
Oscar jobbar kväll så han väntas inte komma hem förrän om en timme eller två. Han fick ta bilen idag så då kommer han hem snabbt iaf. Jag saknar honom när han inte är hemma. Det låter löjligt när jag säger att jag saknar honom på dagarna men så är det, jag gillar verkligen att umgås med honom.
 
Imorgon och på lördag är det jobb. Tror att det blir ganska mycket den här helgen, dels för att det är helgen innan lön och folk vill spendera sina sista pengar men också för att det är Olympiatravet på lördag. Mitt jobb är ju ett riktigt travställe så då kan det nog bli ganska mycket att stå i. Sen vore det ju kul om vi kunde vinna lite pengar den här helgen också men sån tur får man väl inte ha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback