Ensam

Det var längesen jag kände mig påtagligt ensam när jag har varit ensam hemma. På senaste tiden har jag mest tyckt att det har varit skönt att få några timmar för mig själv men så är inte fallet idag. Vet inte varför men jag har som en obehagskänsla i kroppen, får ingen ro riktigt och känner mig inte bekväm i något av rummen, varken vardagsrummet eller sovrummet. Mycket märkligt, men det är säkert febern som spökar.Får hoppas på att det blir bättre till imorgon, då är det iof bara på dagen som jag behöver vara ensam. Oscar jobbar lunchpass så då får jag ha honom hemma på kvällen, känner jag mig lite piggare ska jag laga familjemiddag imorgon, det är alltid uppskattat. Pizza är iof också alltid uppskattat av familjen men jag föredrar ordentlig mat.
 
Har börjat känna mig allmänt less på det mesta nu. Var en evighet sen jag hade en ordentlig semester. Visst, vi var i Thailand innan jul men så mycket ledig blev det inte, mest bara en massa passande av Jesse och det var väl ingen höjdare om jag ska vara helt ärlig. Nej, nu vill jag bara att den här sommaren ska komma och sen hösten så att jag kan få lite ledigt. Jag planerar nämligen att checka ut i september. Det känns som en bra grej. Ska försöka lägga undan så mycket som jag bara kan fram tills dess så att jag inte behöver gå runt och oroa mig för pengar. Hur som helst har nedräkningen börjat, det enda som saknas är en såndär kalender som man kryssar dagarna som går, får nog införskaffa en sådan.
 
Bilden är inte tagen idag och jag ser att jag har extremt stor näsa på den...

Kommentarer
miss j säger:

Jag tycker du ser ut som en fräsching ja!

2013-04-26 | 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback